Bielsko – Częstochowsko – Katowickie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami
ul. Matejki 2, 40-077 Katowice
tel./fax.: 032 781 51 33
http://www.bck.pl, biuro@bck.pl, www.nieruchomosci.bck.pl
Zapraszamy na szkolenie
w dniu
24 CZERWCA 2015 r.*
„
„Zostaw mnie bez grosza i odzienia w dowolnym miasteczku w Ameryce, a nim skończy się dzień,
będę miał ubrania, żywność, zakwaterowanie, sposób zarobku, zwolenników i dosyć pieniędzy w kieszeni,
by zacząć wszystko od nowa. Dlaczego? Bo wiem dokładnie, jak przekonywać ludzi, aby robili to,
czego chcę i abyśmy wszyscy osiągnęli swoje cele” Dave Lakhani
Czy ten cytat jest kuszący? A wiesz, że to jest możliwe?
te;">Kupujemy, sprzedajemy, przekonujemy, czy efektywnie jednak?
ZAPAMIĘTAJ PERSWAZJA=ZYSKI.
Jednak jak robić to efektywnie a przede wszystkim etycznie i zgodnie z samym sobą?
Co zyskam przychodząc:
-
Poznam metody perswazji
-
Zrozumiem typologię klienta
-
Doświadczę wpływu słów na sobie
-
Poczuję na sobie magię języka mówionego
-
Dowiem się jak efektywnie prowadzić klienta, jak nawiązać świadomy kontakt
Przyjdź i dowiedz się więcej albo możesz jak dotychczas zasłaniać się ofertą i na pytanie: „Ile Pan opuści? od razu powiesz za mniej niż 360 tysięcy nie sprzedam nie mogę… a w głowie już straciłeś 20 albo i więcej tysięcy… a szkoda… bo można inaczej…
Tematyka:
Rola przygotowania w procesie sprzedaży, z wykorzystaniem takich elementów jak
Korzyści – bo ważne co sprzedajesz Dom to nie zestaw cegieł
Różnice – bo każdy z nas jest inny, dlaczego wybrać mnie a nie konkurencje
Wcześniejsze ALE – bo każdy ma obiekcje
Powtarzanie – czyli o co chodzi, ile razy można mówić
Ilość informacji – bo każdy inaczej pojmuje świat
Lingwistyka – jako narzędzie skutecznej komunikacji
Pytania – model pytań oparty o Gestald i elementy coachingu, w skrócie jak pytać by uzyskać to czego chcesz, a aby nie wyglądało to jak przesłuchanie
Komunikacja słowna – presupozycje, markowanie analogowe, implikacje, pozorne negacje, sugestie, pytania wykluczające, pytania sugerujące i inne wzorce językowe oparte o model komunikacyjnych założeń.
Zabawy i gierki słowne – elementy sofistyki i erystyki
Modele perswazyjne – Delta i Omega, konkretny model do zastosowania od razu, elementy ukrytej perswazji, wykorzystanie wzajemności, intymności, wspólnych wrogów, rola opowieści, szacunku, zaskoczenia, rola żalu, wyzwalaczy oporu i wiele wiele innych.
Model komunikacji odwróconej i lingwistyka stosowana – czyli zupełnie inny styl komunikacji
Jak formułować zdania
Jak pisać ofertę
Jak mówić aby ukrywać sens zdań w wypowiedzi
Jak zakładać pewne elementy z góry
Dlaczego książki perswazyjne nie do końca mówią prawdę
Model komunikacji sugestywnej – wzorce językowe i ćwiczenia praktycznie.
Jak zrozumieć potrzeby klienta ? Czyli co naprawdę kupujemy. Typologia klienta w oparciu o nowoczesne techniki.
Komunikacja werbalna i niewerbalna, jak działa umysł, dwie półkule i poszczególne zadania
Podstawy mowy ciała – dopasowanie, prowadzenie, poziomy dopasowania, jak efektywnie to wykorzystać
Głos – sposoby wykorzystania, znaczenie analogowe, intonacja
Słowa – możliwości zastosowania, wykorzystania, wykorzystanie systemów reprezentacji, preferowane style myślenia, predykaty językowe, sposoby kodowania informacji przez mózg i sposoby ich wykorzystania
Warunkowanie klasyczne, czyli czy da się zastosować psy Pawłowa w procesie sprzedaży i jak zrobić to niezauważalnie, warunkowanie przestrzenne, warunkowanie samego siebie
Jak myśli klient i skąd wiedzieć że akurat tak…
Preferowane style myślenia – dogłębna analiza 8 styli
Jak z nich korzystać i skąd wiedzieć, że mamy sedno ile wzorców na raz wykorzystać
Kilka sprawdzonych rad na koniec do wykorzystywania od zaraz
Jak ćwiczyć i gdzie szukać wiedzy
Radosław BALWIERZ
- trener, praktyk prowadzący szkolenia od 2009 roku, mgr farmacji, doktorant ŚUM
- posiada licencję: praktyka, mastera i trenera neurolingwistycznego programowania,hipnoterapeuta
- ukończył z wyróżnieniem projekt Szkoła Liderów organizowany przez Wyższą Szkołę Biznesu.
- pracował w kilku firmach szkoleniowo-doradczych
- współautor kilku prac z zakresu nauk farmaceutycznych.
- poprowadził warsztaty dla studentów w ramach projektu Drogowskazy Kariery. Współpracował między innymi ze Śląskim Związkiem Piłki Nożnej
Prowadził szkolenia m.in. dla Hamana, CRP Investor, MLR, Juko PrintHouse, Thyssenkrup, Kolbud i innych. prowadzi wykłady na wyższych uczelniach m.in. ŁWSH, UŚ, UM, GWSH, AE.
KOSZT UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Członkowie/Kandydaci BCK SPON - 80,00 zł/os. + 23 %VAT = 98,40 zł/os.
(przy uregulowanych na bieżąco składkach członkowskich oraz płatnościach za użytkowanie programu Galactica Virgo Major)
- Pracownicy Członków/Kandydatów BCK SPON - <95,00 zł/os.+ 23 %VAT = 116,85 zł/os.
- Pozostali uczestnicy - 150,00 zł/os.+ 23 %VAT = 184,50 zł/os.
MIEJSCE SPOTKANIA:
B-C-K SPON
ul. Matejki 2
40-077 Katowice
PROGRAM SPOTKANIA:
9:00 – 9:30 - rejestracja
9:30 - 16:00 - szkolenie
W załączeniu formularz zgłoszeniowy na szkolenie.