BIELSKO - CZĘSTOCHOWSKO - KATOWICKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

logo bck

 

Bielsko – Częstochowsko – Katowickie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami

ul. Matejki 2, 40-077 Katowice

tel./fax.: 032 781 51 33

 http://www.bck.pl, biuro@bck.pl, www.nieruchomosci.bck.pl

 

 

 

Zapraszamy na szkolenie

w dniu

24 CZERWCA 2015 r.*

 

„Zostaw mnie bez grosza i odzienia w dowolnym miasteczku w Ameryce, a nim skończy się dzień,

będę miał ubrania, żywność, zakwaterowanie, sposób zarobku, zwolenników i dosyć pieniędzy w kieszeni,

by zacząć wszystko od nowa. Dlaczego? Bo wiem dokładnie, jak przekonywać ludzi, aby robili to,

czego chcę  i abyśmy wszyscy osiągnęli swoje cele”  Dave Lakhani

 

 

Czy ten cytat jest kuszący? A wiesz, że to jest możliwe?

te;">Kupujemy, sprzedajemy, przekonujemy, czy efektywnie jednak?

 

 

 

ZAPAMIĘTAJ PERSWAZJA=ZYSKI.

Jednak jak robić to efektywnie a przede wszystkim etycznie i zgodnie z samym sobą?

 

 

 

Co zyskam przychodząc:

 

  • Poznam metody perswazji

  • Zrozumiem typologię klienta

  • Doświadczę wpływu słów na sobie

  • Poczuję na sobie magię języka mówionego

  • Dowiem się jak efektywnie prowadzić klienta, jak nawiązać świadomy kontakt

 

Przyjdź i dowiedz się więcej albo możesz jak dotychczas zasłaniać się ofertą i na pytanie: „Ile Pan opuści? od razu powiesz za mniej niż 360 tysięcy nie sprzedam nie mogę… a w głowie już straciłeś 20 albo i więcej tysięcy… a szkoda… bo można inaczej… 

 

Tematyka:

 Rola przygotowania w procesie sprzedaży, z wykorzystaniem takich elementów jak

Korzyści – bo ważne co sprzedajesz Dom to nie zestaw cegieł

Różnice – bo każdy z nas jest inny, dlaczego wybrać mnie a nie konkurencje

Wcześniejsze ALE – bo każdy ma obiekcje

Powtarzanie – czyli o co chodzi, ile razy można mówić

Ilość informacji – bo każdy inaczej pojmuje świat

Lingwistyka – jako narzędzie skutecznej komunikacji

Pytania – model pytań oparty o Gestald i elementy coachingu, w skrócie jak pytać by uzyskać to czego chcesz, a aby nie wyglądało to jak przesłuchanie

Komunikacja słowna – presupozycje, markowanie analogowe, implikacje, pozorne negacje, sugestie, pytania wykluczające, pytania sugerujące i inne wzorce językowe oparte o model komunikacyjnych założeń.

Zabawy i gierki słowne – elementy sofistyki i erystyki

Modele perswazyjne – Delta i Omega, konkretny model do zastosowania od razu, elementy ukrytej perswazji, wykorzystanie wzajemności, intymności, wspólnych wrogów, rola opowieści, szacunku, zaskoczenia, rola żalu, wyzwalaczy oporu i wiele wiele innych.

Model komunikacji odwróconej i lingwistyka stosowana – czyli zupełnie inny styl komunikacji

Jak formułować zdania

Jak pisać ofertę

Jak mówić aby ukrywać sens zdań w wypowiedzi

Jak zakładać pewne elementy z góry

Dlaczego książki perswazyjne nie do końca mówią prawdę

Model komunikacji sugestywnej – wzorce językowe i ćwiczenia praktycznie.

Jak zrozumieć potrzeby klienta ? Czyli co naprawdę kupujemy. Typologia klienta w oparciu o nowoczesne techniki.

Komunikacja werbalna i niewerbalna, jak działa umysł, dwie półkule i poszczególne zadania

Podstawy mowy ciała – dopasowanie, prowadzenie, poziomy dopasowania, jak efektywnie to wykorzystać

Głos – sposoby wykorzystania, znaczenie analogowe, intonacja

Słowa – możliwości zastosowania, wykorzystania, wykorzystanie systemów reprezentacji, preferowane style myślenia, predykaty językowe, sposoby kodowania informacji przez mózg i sposoby ich wykorzystania

Warunkowanie klasyczne, czyli czy da się zastosować psy Pawłowa w procesie sprzedaży i jak zrobić to niezauważalnie, warunkowanie przestrzenne, warunkowanie samego siebie

Jak myśli klient i skąd wiedzieć że akurat tak…

Preferowane style myślenia – dogłębna analiza 8 styli

Jak z nich korzystać i skąd wiedzieć, że mamy sedno ile wzorców na raz wykorzystać

Kilka sprawdzonych rad na koniec do wykorzystywania od zaraz

Jak ćwiczyć i gdzie szukać wiedzy

 

 

Radosław BALWIERZ

 

  • trener, praktyk prowadzący szkolenia od 2009 roku, mgr farmacji, doktorant ŚUM
  • posiada licencję: praktyka, mastera i trenera neurolingwistycznego programowania,hipnoterapeuta
  • ukończył z wyróżnieniem projekt Szkoła Liderów organizowany przez Wyższą Szkołę Biznesu.
  • pracował w kilku firmach szkoleniowo-doradczych
  • współautor kilku prac z zakresu nauk farmaceutycznych.
  • poprowadził warsztaty dla studentów w ramach projektu Drogowskazy Kariery. Współpracował między innymi ze Śląskim Związkiem Piłki Nożnej

 

Prowadził szkolenia m.in. dla Hamana, CRP Investor, MLR, Juko PrintHouse, Thyssenkrup, Kolbud i innych. prowadzi wykłady na wyższych uczelniach m.in.       ŁWSH, UŚ, UM, GWSH, AE.

 

KOSZT UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

 

- Członkowie/Kandydaci BCK SPON -  80,00 zł/os. + 23 %VAT = 98,40 zł/os.  

(przy uregulowanych na bieżąco składkach członkowskich oraz płatnościach za użytkowanie programu Galactica Virgo Major)

 

Pracownicy Członków/Kandydatów BCK SPON - <95,00 zł/os.+ 23 %VAT = 116,85 zł/os.

 

- Pozostali uczestnicy  -  150,00 zł/os.+ 23 %VAT = 184,50 zł/os.

 

MIEJSCE SPOTKANIA:

 

B-C-K SPON

ul. Matejki 2

40-077 Katowice

PROGRAM SPOTKANIA:

9:00 – 9:30  -  rejestracja

9:30 - 16:00  -  szkolenie

 

W załączeniu formularz zgłoszeniowy na szkolenie.

Formularz