Zapraszamy na szkolenie:
Kiedy? 15 marca 2022 r. w godzinach od 10:00 - 16:00. Od godziny 09:30 zapraszamy na wspólną kawę.
Gdzie? Wirtualny pokój w aplikacji Zoom (bardzo prosta obsługa) lub siedziba BCK SPON
Za ile?
Zapisy oraz dokonana wpłata do 28.02.2022 r.:
- Członkowie B-C-K SPON – 299 netto + VAT= 367,77 zł brutto
- Pracownicy członków BCK SPON -349 zł netto + VAT = 429,27 zł brutto
- Pozostali uczestnicy – 549,00 zł netto + VAT = 675,27 zł brutto
Zapisy oraz dokonana wpłata od 01.03.2022 r.:
- Członkowie B-C-K SPON – 329 zł netto + VAT= 404,67zł brutto
- Pracownicy członków BCK SPON - 384,00 zł netto + VAT = 472,32 zł brutto
- Pozostali uczestnicy – 604,00 zł netto + VAT = 742,92 zł brutto
Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce |
Program szkolenia:
Cel szkolenia:
- Zbudowanie własnego skryptu rozmowy telefonicznej
- Poznanie mechanizmów pokonywania obiekcji
- Opracowanie listy obiekcji i sposobu na radzenie sobie z nimi
- Metody budowania relacji z klientami
- Wskazanie narzędzi i metod zwiększających efektywność „zimnych rozmów”
Korzyści dla uczestnika:
- Zbudujesz praktyczny warsztat z trenerem będącym aktywnym praktykiem
- Poznasz najnowsze sposoby działania w sprzedaży telefonicznej
- Nabędziesz umiejętności dobierania odpowiednich argumentów w rozmowach handlowych
Metodyka:
- Brain Storming
- Dyskusja
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- RolePlayingGames
- Godzinne warsztaty na zoom dopasowane do każdego z uczestników w celu dopasowania do jego potrzeb sprzedażowych po zakończonym szkoleniu
Prowadzący:
Martyna Kayser
- Menager z 12 letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą telefoniczną, utrzymaniem klienta i działaniami akwizycyjnymi
- Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe i szkoleniowe między innymi w bankowości i firmach telekomunikacyjnych
- Specjalizuje się w warsztatach rozwijających kompetencje miękkie, warsztatach związanych z podnoszeniem efektywności sprzedaży jak i mentoringu
- W swojej pracy wykorzystuje metody coachingowe, mające na celu wypracowanie indywidualnych metod sprzedaży
- Jest ekspertem w dziedzinie budowania efektywnych zespołów osiągających doskonałe wyniki sprzedażowe przy zachowaniu wysokiej jakości i zgodności z obowiązującymi standardami
Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce |
Jak zapisać się na szkolenie? Jak je opłacić?
Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kup bilet - zarezerwuj swoje miejsce" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji.
Zapłać za bilet na konto BCK SPON - BANK PEKAO SA: 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514
Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
Czy w trakcie szkolenia może być obecny mój współpracownik?
Tak, jeśli chcesz to z jednej transmisji może korzystać kilkoro uczestników ale z tym zastrzeżeniem, że zalogowani jesteście z jednego urządzenia np. w biurze lub w domu.
Jak najlepiej przygotować się do szkolenia online?
Przed przystąpieniem do szkolenia sprawdź, czy Twoja kamera oraz mikrofon są sprawne - mogą ale nie muszą być Ci potrzebne, możesz zadawać pytania na czacie. Niezbędne jest posiadanie sprawnych głośników. Szkolenie najlepiej odtwarzać na jednym komputerze a pracować na drugim. Nie trzeba w tym momencie przełączać się między oknami.
Czy będzie możliwość zadawania pytań podczas szkolenia online?
Tak, będzie taka możliwość. Potrzebujesz do tego mikrofonu. Jeśli go nie posiadasz, pytania zadasz na czacie
Warunki rezygnacji:
- rezygnacja tylko w formie pisemnej
- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%
- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%
Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału.
Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją