BIELSKO - CZĘSTOCHOWSKO - KATOWICKIE STOWARZYSZENIE POŚREDNIKÓW W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI

 

 

Zapraszamy na szkolenie

Zimne telefony, czyli jak zapanować nad emocjami klienta i rozpocząć dobrą współprace.

  

Kiedy odbędzie się szkolenie?

Na szkolenie zapraszamy

  • 5 października 2023 roku, od godziny 10:00 do godziny 17:00 [osoby początkujące] [wolne miejsca online 24 z 25 | wolne miejsca stacjonarne 13 z 20]
  • 6 października 2023 roku, od godziny 10:00 do godziny 17:00 [osoby średniozaawansowane] [wolne miejsca online 17 z 25 | wolne miejsca stacjonarne 4 z 20]

 

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się w siedzibie stowarzyszenia - Katowice, ul Warszawska 3 (IV piętro) oraz na platformie Zoom.

 

Ile kosztuje uczestnictwo w szkoleniu?

Jeśli zapiszesz się do dnia 22 września 2023 r., Twój jednodniowy bilet będzie kosztował:

- 179 złotych brutto - Członkowie BCK SPON,

- 199 złotych brutto - pracownicy i współpracownicy Członków BCK SPON,

- 249 złotych brutto - pozostali uczestnicy.

 

Jeśli zapiszesz się 23 września 2023 r., lub później Twój jednodniowy bilet będzie kosztował:

- 229 złotych brutto - Członkowie BCK SPON,

- 249 złotych brutto - pracownicy i współpracownicy Członków BCK SPON,

- 299 złotych brutto - pozostali uczestnicy.

 

 

Kliknij i kup bilet

 

Dla kogo?

Na szkolenie zapraszamy 5 października 2023 roku, od godziny 10:00 do godziny 17:00 [osoby początkujące] oraz 6 października 2023 roku, od godziny 10:00 do godziny 17:00 [osoby średnio zaawansowane]

 
Poniedziałek rano, mijasz próg biura, łapiesz za telefon. „Bez pozysku nie ma zysku” słyszysz zewsząd. Dzwonisz. Pierwszy telefon, drugi, dziesiąty. Rozmówcy  odmawiają, albo od razu się rozłączają. Opór klienta narasta, a wraz z nim Twoja frustracja. Wszyscy by się zniechęcili. Ale my nie!
 

Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną? Jak zapanować nad emocjami klienta? Jak radzić sobie z oporem klienta i zbudować z nim wartościową relację? Jak pozyskiwać nieruchomości na wyłączność i pracować na 5% wynagrodzeniu spójnym z jakością Twojej usługi?

 

Plan na 5 października jest taki:

1. Atmosferę szkolenia rozgrzejemy za sprawą zabawy mentalno-rozwojowej. 

2. Dowiesz się, jakie znaczenie ma racjonalna analiza Klienta, kiedy decyduje się na współpracę z Tobą.

3. Rozbijesz „młotem” otwarcie rozmowy telefonicznej.

4. Poznasz sposoby radzenia sobie z oporem klienta.

 

Plan na 6 października jest taki:

1. Atmosferę szkolenia rozgrzejemy za sprawą zabawy mentalno-rozwojowej. 

2. W oparciu o praktyczne ćwiczenie, stworzymy listę najczęściej występującego oporu klienta.

3. Rozbijemy „młotem” pierwsze sekundy rozmowy z klientem i przećwiczymy skuteczne sposoby na otwarcie rozmowy telefonicznej.

4. Poznamy sposoby radzenia sobie z obiekcjami klienta.

5. W panelu praktycznym zaczniemy umawiać dla Was spotkania pozyskowe.

6. Q&A – czyli czas na Wasze indywidualne casy.

 

WAŻNE - pierwszy dzień szkolenia dedykowany jest każdemu, bez znaczenia jest posiadane doświadczenie. Drugi dzień przeznaczony jest dla osób, które już jakiś czas pracują na rynku nieruchomości i mają za sobą wiele zimnych telefonów.

 

W trakcie szkolenia zaplanowane są krótkie przerwy kawowe oraz jedna przerwa obiadowa, która zaplanowana jest od godziny 13:00 do godziny 14:00. W trakcie przerwy jest możliwość skorzystania z oferty gastronomicznej w pobliskiej restauracji, gdzie wcześniej zamówiony zostanie obiad - menu będzie dostępne na początku szkolenia. Obiad jest dodatkowo płatny.

 

Kilka słów o prowadzącej szkolenie. 

Karolina Kieszek

 

Certyfikowany trener biznesu specjalizujący się w budowaniu relacji biznesowych oraz komunikacji interpersonalnej. Trener nieruchomości rozwijający umiejętności doradców w obszarach budowania bazy ofert oraz obsługi klienta kupującego. Właściciel biura nieruchomości, manager z ponad 9 letnim doświadczeniem w obsłudze klienta na polskim rynku nieruchomości. Współautor podręcznika "Grunty" w ramach cyklu szkoleń onboardingowych Gildii Trenerskiej. 

 

Wyróżniona tytułem "Ludzie sukcesu" w plebiscycie redakcji TuŁódź w 2021 roku. Doradca klienta i opiekun inwestora stawiający na szeroko pojętą jakość obsługi oraz kompleksowość. Praktyk dedykowanej współpracy z klientami opartej na umowach ekskluzywnych z audytem prawnym i wynagrodzeniu za osiągnięte efekty na poziomie 5-10% wartości nieruchomości.

 

Wielokrotna prelegentka szkoleń dla pośredników i inwestorów z całej Polski oraz mentor doradców, nastawionych na wysoką jakość prowadzonych transakcji sprzedaży nieruchomości. Poprzez dzielenie się wiedzą i inspirowanie innych do działania współtworzy nową jakość w pośrednictwie na polskim rynku nieruchomości.

 

Skupiona na niszowym obszarze inwestowania w polskie grunty. Potencjał każdego gruntu ubiera w liczby, gotowe rozwiązania oraz szacunek ryzyka i szans, by później efektywnie skojarzyć strony transakcji.

 

Wierzy, że słowa Alberta Einsteina „myśli są projekcją przyszłości” w połączeniu z pasją i działaniem, to gotowy przepis na sukces.

 

Prywatnie pasjonatka trójboju, dobrej książki i podróży. Wielokrotna Mistrzyni Polski w karate tradycyjnym w kategoriach kata, kumite i en-bu. Praktyk mindfulness i metody oddechowej Wima Hofa. Na sali treningowej ze sztangą ważącą ponad setkę, na co dzień uczy się wytrwałości w dążeniu do celu.

 

 

Kliknij i kup bilet

 

Jak zapisać się na szkolenie i jak je opłacić?

Aby zapisać się na szkolenie wystarczy kliknąć w przycisk "Kliknij i kup bilet" a zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego – tam dokonasz rejestracji. Otrzymasz od nas fakturę, ale już teraz możesz dokonać wpłaty na konto BCK SPON w Banku PeKao S.A. o numerze 89 1240 2959 1111 0000 3125 9514. Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie rejestracji.

 

Warunki rezygnacji:

- rezygnacja tylko w formie pisemnej

- na 1-7 dni przed szkoleniem - zostanie pobrana opłata w wysokości 50%,

- na 8 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia - zwrot wpłaty w wysokości 100%.

Brak pisemnej rezygnacji i nie wzięcie udziału w szkoleniu, powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją.